Josefins Värld

Max

Kategori:

Har alldeles ätit hamburgare från Max, snälla Sofia bjöd oss♥ Så gott det är, men nu vill man ju typ bara lägga sig och sova i 2 timmar, jag är så proppmätt.

Efter många om och men bestämde vi oss för att bara vara hemma idag/kväll, jag har varit ut och målat/sprayat korgen jag köpte på loppis till Elias, så nu är det bara att sy tyget till. kanske ska jag ta en dag till veckan och sy klart alla mina projekt. jag vill ju sy en lång vimpel till Elias rum, jag tror det blir lättare att visa då det är klart:) Jag är verkligen värdelös på att förklara...  Äh förresten här hittade jag en bild, men jag ska ju givetvis ha ljusblåa färger och inte pirater :)



Nä nu ska njuta av min underbara prins innan han går och lägger sig. Sen ska jag göra ansiktsmask med min kära syster..

Ha en fortsatt trevlig kväll

                                                     
                                                    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: