Josefins Värld

Lördag

Kategori:



Hello härliga Lördag!
Något  är strul med datorn- fortfarande. det är därför jag är lite frånvarande.

Just nu sover Elias sin förmiddags nap, och jag passar på att blogga lite. Igår va jag och mamma och tittade på den nya sängvaruhuset SOVA. Men vi åkte väl mest dit för att de har Lexington :) (Tur att man fyller år snart). Passade oxå på att titta på en Hästens madrass till Elias säng. Tror det kommer bli ett inköp här framöver, Elias är bara värd det bästa♥ men frågan är om man ska köpa den till spjälsängen eller en junior säng? Jag antar ju att han kommer använda spjälsängen ganska länge så kanske är det de bästa? jaja det tål att funderas på.
Köpte jätte fina Marimekko reflexer i blått till Elias vagn, så nu är vi beredda när höstmörkret faller på. Köpte en höst tröja i lila ( sägs vara höstens färg) till mig själv från Gant. En perfekt tröja att ha som slit och släng på dagarna. Hittade en fin duk på Indiska till köket som oxå blev inköpt, kommer på i skrivande stund att den har jag glömt hos mamma.

Kvällen avslutade vi på Selånger marknad, men herregud vad värdelöst, samma saker hela tiden, Gud så dåligt det blivit eller är det jag som ändrat mig? För det första gillar jag inte att bli tvingad att parkera långt bort och för det andra parkera på nån hemsk gräsmatta, nä huva Selånger marknad är bojkottad för min del!

Nä nu ska jag stryka lite tvätt, sen ska vi se vad dagen har att erbjuda? Kanske nån god middag vi havet?
Njut alla! idag är det ju Lördag!
Kramar

                  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: