Josefins Värld

Josefins Önskelista

Kategori:

Här kommer min önskelista inför min 25- års dag haha trodde då aldrig i mitt liv att jag skulle blogga något dylikt. men för tusan man lever ju bara en gång.. Och får jag en av sakerna på listan så är ju det roligt men annat går ju oxå bra haha. Bör väl tillägga att denna listan är för mina allra närmaste vill säga Daniel, mamma, pappa syster ja ni förstår säkert.

Så här har ni spektaklet:

  • 2 kuddar i marinblått från Lexington
  • Bärbar dator
  • Rengörande ansiktsmask från typ Dior
  • Ansiktstvätt+ vatten från Biotherm, Daniel använder bara deras produkter och jag är nyfiken på om jag gillar dem lika mycket.
  • Stövlar från Ecco
  • Boken Leila bakar
  • Röda Lexington Handdukar
Detta är faktiskt allt jag kommer på för tillfället...

                                            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: