Josefins Värld

Höst i luften?

Kategori:

Det är något konstigt med luften, jag kände för första gången idag att det på nått vis luktar höst ute, kylan är kallare på nått vis. Och helt plötsligt vill man ta på sig en varm pyjamas och dra filten över sig. Men inte kan det väl vara så illa att hösten redan är här? Vill ju ha sommar längre.

Idag har vi hunnit med lite shopping till Elias, köpte en till liten Barbapapa och ett flece sett från Hm och tro det eller ej det va svart (jag gillar ju inte svart på bebisar, tycker det är en alldeles för hård färg) men i vilket fall som helst är det svart och jag gillar det, kanske är det för att Elias börjar bli större- eller för att den blåa färgen va så ful? haha. Tror jag kommer få användning av det iallfall.
Efter shopping åkte vi ut till Daniels mammas stuga med lite presenter som tack för att de tagit hand om katterna, Maggan bjöd som vanligt på super god mat och trevligt sällskap. Så roligt att se att Elias har börjat blivit så glad åt farmor♥

Nu har min älskade gjort varm choklad som vi ska mysa med framför tända ljus och en bra film- förhoppningsvis.

God natt




Elias i stugan med nya Barbapapan

Bus bus bus

Mamma och Elias myser i soffan

De bästa som finns, nästan så man kan tro att de matchade kläderna imorse, haha

Världens bästa farmor och Elias

Trevlig utsikt över havet vid stugan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: