Josefins Värld

Hemma igen

Kategori:


Kunde inte låta bli att köpa dessa gummistövlar från Esprit, De bara skrek Josefin köp mig.. Så nu för första gången på länge längtar jag efter lite regn så de får testas...

Oxå åkte jag iväg på Nordljus och köpte två små vita hus och placerade dem på en tavellist, så fint. Längtar tils ikväll då husen ska tändas och jag ska mysa med min familj♥
Hittade en massa fina underkläder på hm som blev inköpta, men de ska ni slippa få se ;=)

Vi ska försöka hinna handla ikväll innan vi ska till Sofia, få se om vi lyckas?

                                                                                     

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Så det blev två VITA hus iaf!? ;D

    2008-08-23 | 00:45:08
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se
  • Josefin svarar Ida säger:

    Ja haha kunde inte låta bli, är ditt/dina hus oxå gräddvita tro? Jag gillar inte det riktigt, men vem tänker på det en härlig lördagkväll haha.

    Ha en härlig Lördag kram J

    2008-08-23 | 10:05:00
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: