Josefins Värld

God morgon

Kategori:

God morgon! Eller kan man säga godmorgon klockan kvart över elva. Läste precis Ingelas blogg och typ klockan sju hade hon redan varit ute och sprungit 6 km, vilken toka läs själva här.
Ibland skulle det faktiskt vara skönt om Elias valde att slå upp sina blå lite tidigare, man skulle ju hinna göra så mycket från morgonen då. Människor tror ju oftast att vi håller upp Elias hela "nätterna" bara för att han ska sova på morgonen, men så är faktiskt inte fallet det spelar ingen roll vilken tid på kvällen vi lägger honom, han vaknar ändå 09.30. Och man kan ju inte heller låta bli att tycka det är skönt eftersom jag är väldigt trött på morgonen...

Idag är det riktigt dåligt väder ute med regn och blåst. Och just nu i skrivande stund längtar jag faktiskt efter att dra på mig en ny snygg höst jacka och ett par stövlar och bara gå ut och prassla i löven. Visst låter det härligt?

Ingela och jag bestämde att vi ska börja gå och bada med bebisarna igen på Lördagarna. Gud så roligt jag längtar, vi måste börja snart vännen.

Idag ska vi ha så mysigt med moster och mormor, Men jag tror nog att vi satsar på Birsta med tanke på vädret.

Här kommer ett litet citat av Nalle Puh som kan vara bra att tänka på ibland :)

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
Källa: Nalle Puh


Njut av livet
Kramar
              

Kommentarer


Kommentera inlägget här: