Josefins Värld

Full rulle hela dagen.

Kategori:

Puh vilken fullspäckad dag. Började med promenad med mormor, vi gick in på loppis och fyndade en klocka och en korg som jag ska spreja vit och sen klä in i ljus blått tyg, oväntat va? Elias alla Barbapapor ska få sitta i korgen. Efter loppis gick vi hem och åt lunch sen kom Sofia hem och då visade det sig att hennes kompis Ulf och hans syster Lena skulle hälsa på, och snäll som Sofia är bjöd hon in oss oxå, så då va det ju bara att äta igen då:) Tack snälla Sofia för super god paj♥ Du vet ju redan om det men jag säger det igen: Du är den bästa syster/ moster man kan ha, vi älskar dig♥

På eftermiddagen åkte vi in till stan med mormor och Sofia, kanske skulle vi ha valt Birsta eftersom vi knappt hann handla det vi skulle, men det får bli en annan dag.. Världens bästa mormor handlade massor av fina kläder till Elias. tack snälla♥
På Onsdag har vi planerat in en hel dag på stan, kanske hittar jag några fina höst kläder till mig själv? Det bästa shopping sällskapet man kan ha är Sofia eller mamma, de känner mig så väl och dessutom vågar de ju säga om nått inte ser bra ut..

Nu ska jag titta lite på tv sen gå och lägga mig, vi ska nämligen till Ingela och William imorgon.

Sov Gott

                

        

Fick detta mms av Stefan idag, Han har knäppt på Elias vinter jacka från Tommy Hilfiger. Gud vad jag längtar tills vi får hem den. Men Stefan försäkrade oss om att han har den i tryggt förvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: