Josefins Värld

Ett ynka inlägg på hela dagen :(

Kategori:


Idag va vi så tokigt rastlösa så vi for en sväng till stan och körde liten bli-frisk-fort-shopping. Vi snorade och nös, men det va så skönt att få komma ut ett tag. Detta kortet är taget i Lindex provrum. Gillar starkt att de har en stor soffa utanför där man kan sitta och amma bla. Vi köpte massvis med pyjamas till Elias idag och nån tröja till mig. Köpte även  Boxer shorts till Elias  som han kan ha på blöjan, han är så oerhört söt, ja ni kan säkert tänka er..



Självklart hann vi ju med att fika..

Nu på kvällen har vi varit iväg och handlat på Ica Maxi. Daniel och jag har ju äntligen skaffat "shop express"  funkar ju superbra ända tills idag då vi handlade väldigt mycket och det blev en koll.. Allting stämde ju som det skulle men bara det där att packa upp alla varorna som man en gång packat ner gjorde att jag kände mig väldigt irriterad. Lång tid tog det dessutom och Elias va ju inte direkt på bästa humör. Hade inte Daniel varit med hade jag nog bara lämnat varorna och gått om såklart de inte varit snälla och hjälpt mig packa ner allt igen, men jag törs nog säga att knappast skulle de gjort det? Med risk nu för att låta lite grinig men jag gillar verkligen när saker går smidigt till och idag fick Ica Maxi stora minus poäng av mig, men självklart förstår jag ju att de måste kolla. Men idag va ett illa valt tillfälle:)

Nu ska jag tända mina underbara ljus hus och njuta av min underbara Daniel, som är den bästa människan på jorden♥

Syns imorgon

 Kramar
                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: