Josefins Värld

Duktighets baby

Kategori:

Blir så full i skratt då jag sitter och lyssnar på Elias och Daniel. De leker och pratar så sött med varandra, och Daniel säger ofta till Elias:
- Elias du är en riktig duktighets baby.
Haha hur gulligt är inte det?

Mitt halsont håller i sig, men annars så är jag tipp topp. Har legat och gruvat mig lite inatt med tanke på klädpartyt, men nu känner jag att detta kommer gå hur bra som helst.
Tänkte kliva upp och baka pajer tidigt imorse, Men då pratar jag med mamma i telefonen och då har världens bästa mamma redan bakat pajerna åt mig. Ni ska veta hur glad jag blev :) Tack snälla underbara mamma♥

Nä, dags att göra nån nytta.

         Bilder från igår kväll:                                             


Mama och Elias

Världens bästa Jessica

Syster/moster Sofia och jag som på detta kortet fixar med Elias mat

Daniel och Ulf

Glada Andreas och Ulf


                                                       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: