Josefins Värld

08-08-08

Kategori:

Många som gifter sig idag tro?? med tanke på datumet. Det är ju så härligt med bröllop och jag längtar verkligen tills september då min kusin gifter sig. Själv har vi varit gifta i 4 år i år, kan ni tro det? känns som det va alldeles nyss man stod där framme i kyrkan och skakade av spänning och att man va så grymt nervös. Tänk vad livet hinner ändras på några år.. Här sitter jag med världens underbaraste  man och tllsammans har vi fått lilla Elias, som är vårat allt. Elias är vårat bevis på att kärleken är störst av allt.

Idag ska vi fara ut på Ikea oh kolla på lite förvaring och 2 nya skåp till badrummet, vi tappar ju våran "garderob" där inne när badkaret kommer på plats.

När vi va i Sthlm sist så hittade jag världens underbaraste vinterjacka från Tommy Hilfiger på Nk kids, tror ni att jag köpte den? Nepp dumma jag, så nu har jag bett Stefan gå in idag och kolla om den finns kvar, men antagligen inte, tjejen i kassan sa att de går åt väldigt fort, och jag är ju inte direkt känd för att ha tur med sådant.. Men håll tummarna för mig idag, för den va så fin.

Snart ska elias sova sin nap, och sen bär det iväg mot Birsta....

Njut av denna dagen och gör nått speciellt med tanke på datumet ;)

Kramar



Så här ser klänningen ut från Asos.com Min är ju ostruken nu, men som sagt den är aningen finare på bild än i verkligheten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: