Josefins Värld

Torsdag kväll

Kategori:

Nu har jag och Daniel mätt jätte noga i badrummet och enligt våra mätningar ska badkaret gå in, pappa ska bara komma och kolla hur det blir med vattnet till tvättmaskinen, men det ska väl inte varaa några problem. Badkaret va ju såklart beställningsvara så det borde komma nångång i mitten på Maj.

Idag har jag inte gjort mycket alls, åkte ivåg och handlade lite kläder till Elias sen hoppade jag in och jobbade nån timme till pappa. Medans satt jag och funderade över vad jag vill göra när mammaledigheten är slut? självklart har jag ju mitt jobb att gå tilbaka till men det känns på nått vis som att jag skulle kunna tänka mig att göra nått mer vid sidan om oxå,  jag har ju mina ideer men om de blir verklighet återstår att se??
Sen ska man väl inte fundera så mycket än.Elias är ju så liten och jag ska ju minst vara hemma i två år, Elias är ju det viktigaste som finns och det känns som att denna tiden med honom kommer inte igen, därav har jag valt att vara hemma med honom så länge.

Det har verkligen varit toppen väder idag, hoppas det håller i sig tills imorgon för då ska jag bara gå på promenad, nu är det verkligen dags att skärpa sig. Både jag och Elias mår bra av att vara ute.

Nu vaknade prinsen till..

Ha en bra kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här: