Josefins Värld

Tisdag

Kategori:

Snart dags att fara och handla, ska försöka hinna in på H&M en snabbis måste ha strumpbyxor och kanske nån fin tröja tills imorgon:) Ska se om jag hinner in på jobbet och tittar efter ett par sandaler till vårat gudbarn Ebba, tydligen hade hon brist på sådana. Är så glad att vi fått äran att vara gudföräldrar till Ebba, finns ju så mycket rosa gulligt till tjejer, så man får lixom handla av sig på henne.

På tal om nått annat jag är på jakt efter ett klädskåp med glas dörrar till Elias, tycker ni att det blir för girly? det ska vara ett sånt skåp som ser riktigt använt och gammalt ut, och självklart helst i vitt.

Ikväll är det Desperate men jag hinner nog inte träffa alla mina tjejer ikväll heller. känns som det alltid är jag som inte har tid, och jag som är hemma hela dagarna, vet inte riktigt vart all tid tar vägen? Men ikväll måste jag verkligen förbereda inför middagen imorgon, ska bli så skoj att träffa alla imorgon.

Nä nu dags att klä på och sminka mig innan prinsen vaknar

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: