Josefins Värld

Soliga Tisdag

Kategori:

Härlig väder idag! Det bästa som finns är verkligen solen!

Idag har jag varit på Birsta city och Ikea med mamma, Köpte en till vit tavellist och lite krokar som jag ska ha i Elias rum,
Blev så glad häromdagen då Erica berättade för mig att Granit har öppnat i Birsta City, så idag gick vi in dit och jag bara älskar den butiken, kommer absolut att gå in och handla där varenda gång, det finns ju så mycket smart förvaring och det mesta är ju i min favorit färg vitt. När jag va i Sthlm nu sist gick jag in på Granit på Söder och hittade en jätte fin "tidningskorg" stor som bara den va den och specciellt eftersom jag fick ha med den på bussen, tänk om man bara vetat att butiken skulle öppna här då hade man sluppit allt bärande:) mamma köpte då en likadan idag, och jag antar att hon kommer vara lika nöjd som mig

Hade egentligen tänkt börja dagen med att tvätta alla fönster men insåg snabbt att solen låg på och då blir det då inte bra med fönster tvätt. och vad betyder då det? jo att jag måste göra det ikväll! vare sig jag vill eller inte men göras det ska det! För nu ska det bli ordning hemma en gång för alla. Vi ska ju ha Middag på Valborg och då ska allt vara tipp topp!

Min lista från igår går frammåt,detta är kvar att göra:

♣ Flytta alla handukarna till ett annat skåp
♣ Ta bort skötbordet, det används ej mera
♣ dammsuga
♣ Sy Marimekko kuddarna äntligen
♣ Hänga upp Elias alla små tavlor som bara ligger vecka efter vecka
♣ köra en tvättmaskin
♣ Gå på prmenad:)

Just nu dags att hänga en maskin

Njut av solen som är kvar idag

   Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: