Josefins Värld

Snart slut på Tisdag

Kategori:

Idag har det inte blivit mycket gjort i stort sett ingenting- fortsätter må dåligt över min kräkfobi, men imorgon har det gått tre dagar så klarar jag mig inatt då borde jag kunna koppla av, mamma börjar oxå bli bättre eller är det som hon säger till mig för att jag ska lugna ner mig???

Jag är så glad att jag har elias och Daniel- fast när det handlar om detta med kräkfobin förstår nog inte ens Daniel hur sjuk jag är...

Min underbara lilla prins sitter i gåstolen och är bara för underbar jag älskar dig så Elias, fattar inte hur mycket kärlek man kan känna till sitt barn, oändligt är det iallafall:)

Mamma och pappa drar till Finland och hälsar på släkten, jag hade så hemskt gärna följt med om det funnits plats i bilen för mig och Elias, hade varit så skoj att träffa kusin Jenny- känns  som en evighet sen vi sågs, men till sommaren då ska vi fara dit och träffa alla.

Just nu ska jag ringa min underbara syster och prata skit längtar så tills hon flyttar hem

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Saknade er på baby yogan idag. hoppas ni mår bra.

    2008-04-01 | 22:00:52
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Kusin jenny säger:

    Jo det börjar vara en mindre evighet sen vi sågs sist. Det skulle vara kul att träffas och se Elias, har ju inte ens sett honom! Men med nytt jobb är det inte mycket till semester förrän nästa år..
    På tal om spysjukan så har den också härjat här i trakterna, men som tur är har jag klarat mig undan..:)
    Skall din syster flytta hem till S.vall?skall hon börja jobba där nu när hon e klar med studierna?
    Ha en bra dag
    /Jenny

    2008-04-02 | 06:37:50
  • Josefin säger:

    Hej Jenny!
    Vilken tur att du klarat dig från spysjuka.. det är ju det värsta som finns...
    Sofia och Stefan håller på att flytta isär, så sofia har bestämt sig för att flytta hem ett tag bara, så kan det gå eller hur!
    Vi måste höras snart
    puss och kram

    2008-04-02 | 18:41:47
    Bloggadress: http://www.familjeneurenius.blogg.se

Kommentera inlägget här: