Josefins Värld

Snart frisk

Kategori:

Vi har blivit bjudna på middag på Lördag, våran allra bästa Ola fyller 30 år, hoppas att vi kan fixa med Elias så mamma och pappa kan gå och äta själva, Jag har ju sån panik över att lämna bort Elias, men kanske går det om mormor kan ställa upp??? Och om jag kommer på att jag klarar av att lämna honom, jag vet ju att det måste ske nån gång men varför skynda??

Mormor och Morfar har varit iväg och hämta sin nya säng, så känner jag att jag orkar ska jag ta mig en tur upp och kolla, kanske finns det tid att bubbla och duscha oxå.
Daniel och jag kom på imorse att vi måste ha en ny säng vi oxå- och det känns verkligen akut våran är skitdålig!!!
Ska se om Daniel har tid at fara ut nått och kolla, jag vill ju köpa en bärbar dator oxå, har faktiskt kollat på en rosa- hoppas att Daniel tycker den är bra det är ju ändå trots allt han som sitter på alla kulorna.. haha

Längtar tills nästa helg ska bli så skönt med Sthlm och bara umgås med Sofia.

Elias har fått en present av moster Sofia världens underbaraste prins tofflor från www.bobux.se
Moster är bara för underbar

Njut av kvällen

 Dessa tofflor har Elias fått av Moster, fast självklart ljusblåa:)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Bra att du blir frisk!
    Vi får ses till veckan då du är helt återställd, vill ju inte själv bli sjuk ju;)

    2008-04-03 | 19:43:22

Kommentera inlägget här: