Josefins Värld

Paket

Kategori:

Imorse råkade jag och Elias försova oss, så vi missade yogan, klantigt men det är sånt som händer.
Elias och jag har sovit hela natten och vaknade vid 09.30, vi märkte inte ens då Daniel åkte till jobbet. Känner mig fortfarande trött kanske är det efter Sthlms resan.
Vi har iallafall varit ut på en promenad i solen, skönt!

Idag fick vi paket av gammelfarmor som köpt kläder och leksak till Elias och Marimekko handduk till mig. Tack snälla farmor/gammelfarmor.

Jag har märkt att jag ofta får frågan hur det känns att ha blivit mamma?
Kan ju säga att det är det mest fantastiska och underbaraste jag varit med om, denna känslan går inte att beskriva med ord, Elias är det mest fantastiska vi har, Och att jag fick äran att vara mamma åt detta underbara barn. Spontana och tokiga Josefin är nu borta för alltid och det värsta är att jag saknar henne inte ett dugg, Jag bara älskar att vara mamma hoppas hoppas jag och Daniel kommer få massor av barn i framtiden :)
Elias mamma och pappa älskar dig så!♥
Många frågar oxå hur det är mellan mig och Daniel nu när vi fått barn? kan ju tillägga att kärleken blomstrar, Elias har fört Daniel och mig ännu närmare varandra.Tillsammans är vi ett! Kommer alltid att älska Daniel som första dagen vi träffades, det är bara så rätt! och så fantastiskt att vi klarar av att lösa allt tillsammans. jag älskar dig så
Daniel♥

Ska se om jag är på humör för springning senare.
Håller på och planerar och mäter hemma i badrummet, får vi plats kommer vi att sätta in ett badkar så fort som möjligt, skulle ju vilja ha ett hörnbadkar hoppas det går in, ska se om pappa har tid att komma och titta.

Njut av en solig eftermiddag
  kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: