Josefins Värld

Otrolig otur

Kategori:

I natt va det min tur TYVÄRR!! klarade mig dock från att spy men från andra hållet.......
Är totalt slut! längesen jag varit så här sjuk, dessutom satte det sig på balansen och jag som har så lätt att svimma.
Ringde till min mamma tidigt imorse och hörde om hon kunde hjälpa mig med Elias, men mamma hade lika tråkiga nyhter - hon är sjuk än och Daniel som va tvungen att jobba. Jag såg ingen annan lösning än att ringa Daniels mamma som fick komma hit och hjälpa mig med Elias för allvarligt talat så sjuk va jag -hade aldrig klarat att ta hand om Elias själv. Så tusen tack snälla Maggan hoppas bara att du klarar dig.

Ikväll ska jag bara ligga på soffan och slöa- försöka ta igen mig efter alt tok, vi har flyttat fram sthlm till nästa helg, vill ju inte smitta Sofia med detta. det borde inte smitta men man vet ju aldrig.GUD vad jag är less på dessa magsjukor!!!!!!!!!!!

Njut av kvällen

Kommentarer

  • Monica säger:

    Men åhhh Tippi din stackare, hur har du det nu då? Mår du bättre? Det verkar vara nått som går för jag är hemma idag från jobbet med samma åkommor som dig! Hoppas prinsen klarar sig! Kram / Mo

    2008-04-02 | 19:17:24
  • vickan säger:

    trist o va sjuk. Hatar oxå att spy. Men peppar peppar så har ja klarat mig den här vändan. Tur farmor kund eställa upp me lillen. Krya på dej! kram vickan

    2008-04-02 | 20:48:03
  • Kristina säger:

    krya på dig, hoppas elias klarar sig.

    2008-04-02 | 22:54:41
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: