Josefins Värld

Onsdag

Kategori:

idag har det varit fullt upp hela dagen, började med att jag hade tandläkaren,sen följde vi med mamma till vårdcentralen sen en snabb fika, sen for vi en snabbis till butiken Pirum Parum i Haga hittade jätte fina färgglada kläder från villervalla till Elias. hittade en massa annat fint oxå men av nån konstig anledning slog snålheten till?:)
så antagligen blir det ett besök till imorgon, bad tjejen där beställa ett par sandaler från Bobux, har inte hittat dem i nån butik tidigare, så det var super tur att hon hade möjlighet att beställa. Vill ju så gärna ha ett par sandaler till Elias i sommar, men tycker att han är för liten för att ha "riktiga" sandaler med sula.

Glömde berätta att medans vi väntade på mamma på vårdcentralen träffade vi våran sköterska på bvc, och vi hade turen att få mäta och väga Elias, utan att ha bokat tid, bra service det älskar jag♥
Kan ju tillägga att Elias växer så det knakar snart 10 kg. lilla mammas hjärta.

Inatt ska vi sova hos mormor, Daniel är ju borta och jobbar. skönt att slippa vara själv, jag har ju tidigare varit rädd för att sova själv, men sen Elias kom till världen har min mörkräddhet försvunnit, kan ju ha att göra med att jag inte har nått väl oxå eftersom Daniel är borta ganska mycket. men det har blivit helt annat, man har ju inte riktigt tid att sitta och vara rädd och lyssna efter alla ljud då man har prinsen:)

Just nu ska vi passa på att äta lite medans prinsen sover

Trevlig kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: