Josefins Värld

Måndagkväll

Kategori:

 Daniel har precis badat prinsen och håller nu på att dammsuga,själv har jag kollat på 2900 och Andra Avenyn.
Vi ska alldeles precis gå och lägga oss, ska ju på baby yogan tidigt imorgon, sista gången är det imorgon.

Mormor kom med en Marimekko nappflaska och Mumin påslakan till Elias, mormor/mamma är så underbart snäll. Vi älskar dig♥

Idag har vi tagit det lugnt bara, vi åkte iväg och handlade på Coop, sen åt jag middag med mamma eftersom  Daniel jobbade sent.

Ska försöka hinna få in bilder på Elias presenter ikväll annars får det bli imorgon, tror jag ska gå på en lång promenad imorgon efter yogan, känns som det är längesen nu, och kanske om mamma kan passa Elias kan jag ta mig en springtur:)

Just nu dags att hänga tvätten och sen ska vi lägga oss

                                       Go natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: