Josefins Värld

Måndag

Kategori:

idag har vi en riktigt slöardag, Prinsen sover och jag passar på att blogga,
Igår blev det en snabb tur till stan, köpte skor och kläder till Elias och en tunika från Indiska till mig. Skönt att bara strosa runt på stan i lugn och ro. Tycker det är en konstig årstid nu när det gäller kläder, vissa saker känns för vintriga medans andra för sommriga, vädret svänger ju väldigt nu oxå, idag har vi mulet, inte en gnutta sol kikar fram. Tänker iallfall gå på en snabb promenad sen,
Hoppas att Daniel slutar tidigt, vi har ju knappt träffat varandra på hela helgen.

Jag har drömt massor med konstiga saker nu i flera nätter, jag skulle så gärna vilja ha en drömbok och kunna titta vad allt står för??? vad konstigt att man egentligen drömmer.

Monica du är en underbar vän  och framför allt så känner jag att du bryr dig om Elias så mycket. vi blev så glada då det låg ett paket i brevlådan till Elias, Tack för att du är Elias gudmor och en sann vän♥

Nästa Onsdag bär det av till Sthlm igen jag längtar....

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: