Josefins Värld

Lördag kväll

Kategori:

Tro det eller ej men idag köpte jag ett par nya springskor och gissa vad? jag och Sofia fick ett ryck och gick ut och sprang. Och snacka om att jag är otränad, det måste det bli ändring på!

Idag blev det annars inte mycket till shopping, lite kläder till Elias bara, hittade lite kläder från Mexx, Köpte en klänning till Ebba från polarn och pyret, hoppas den passar bara. tänkte köpa kläder till Katja och Jimmys nya bebis oxå, men kom på att det är roligare när man vet om det är en kille eller tjej.

Daniel har sysselsatt sig med att köra Radiobil idag, tydligen har det varit skoj, Men det är absolut inget jag förstår mig på :)

Hinner jag imorgon vill jag åka till Sia på BirgerJarls gatan, ska tydligen vara en jätte fin butik.
Vi ska försöka åka hem i tid imorgon så det inte blir för sent.

Just nu dags att lägga prinsen

God natt
   Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: