Josefins Värld

Hej nya veckan

Kategori:

Idag Måndag, jag och Elias har tagit det lugnt nu på morgonen, vi ska snart fixa till oss och fara till stan och göra synundersökningen- äntligen!

Vi måste förbi Barnens Hus oxå, jag har beställt en gummihäst till Elias som kommit, hoppas bara den ser ut som jag vill?

Lördagens Middag va jätte rolig, jag är så glad att jag bestämde mig för att fara, Ola såg ut att njuta av sin dag hoppas han blev nöjd med presenten. Vi åt italiensk mat riktigt god faktiskt och nej det va inte bara pizza på menyn faktiskt ingen alls ... utan en massa olika pasta rätter, dit kommer vi absolut att gå igen.
Vi fick oxå träffa Marcus och Olas  tjejer- de har ju varit tillsammans ett bra tag men vi har aldrig lyckats träffas
Superhärliga tjejer iallfall hoppas vi träffas snart igen:)

Att lämna bort Elias gick bara bra, mamma och pappa har nog haft det jobbigast:) Tack snälla Mormor och farmor för hjälpen.

Ha en bra dag

Lite bilder från Lördagen


Kommentarer

  • vickan säger:

    kul att det gick så bra första gången o allt=) O att ni hade roligt. kram vickan

    2008-04-07 | 12:52:48
  • erica säger:

    o jag ser normalast ut som vanligt.. =)

    2008-04-07 | 16:02:45

Kommentera inlägget här: