Josefins Värld

Go natt Tisdag

Kategori:

Nu har jag tittat klart på alla avsnitt av 2900, längtar redan tills måndag då nästa veckas avsnitt kommer. Tror faktiskt att Daniel blivit besatt oxå, men det skulle han aldrig erkänna:)

Snart Fredag och då  far vi till Sthlm, hoppas Daniel kan sluta lite tidigare så vi kommer iväg nån gång. Hoppas att vädret blir bättre med tanke på att vi har sommardäcken på REDAN, typiskt Karlar att sätta på sommardäcken så fort det gått en dag med bar mark, men denna gången tror jag att han bitit i det sura äpplet och får sätta på vinterdäcken igen. Älskade älskling varför har du så bråttom?

På Torsdag har jag tandläkaren huva! men jag tycker det är rimligt att ta sig dit iallafall en gång per år
Har jag tur hinner mina glasögon komma denna vecka hoppas!

Nu ska jag mysa med världens underbaraste Daniel. Känns som det var en evighet sen :)

Go natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: