Josefins Värld

Fredagkväll

Kategori:

Idag har jag gjort det igen, hållt igång totalt hela dagen, inte varit hemma en sekund inte fått nått gjort,dagarna går så fruktansvärt fort och man vill ju bara njuta nu medans Elias är liten.

Hittade inget direkt på vårmässan, träffade lite folk man känner och en och annan skrot sak fick väl följa med hem, brukar väl inte direkt vara så mycket shopping på sådana mässor men kände att jag ville fara dit för Daniels skull.

På tal om Fredag kväll sitter här alldeles solo mina älsklingar sover, känner att jag verkligen vill krypa ner med dem, men på nått vis är det så skönt att bara vara i 10 min ha ha Jag älskar mina hjärtan så mycket. Daniel och Elias ni är mitt allt♥

Imorgon ska vi och bada sen på kvällen middag hos Jessica och Andreas, ska bli så roligt att träffas och snacka lite skit. Känns som en evighet sen jag och Jessica träffades, men det blir väl lätt så, Jessica jobbar mycket och säga vad man vill men att vara mamma tar ju oxå tid, inget negativt menat skulle aldrig byta bort en dag i mitt liv som mamma, det är alldeles för underbart att få ta del av Elias liv.

Nu ska jag kolla om det är nått bra på tvn annars sängen direkt

puss och gonatt
Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: