Josefins Värld

Fredag

Kategori:

Nu har vi nyss klivit upp efter en relativt lugn natt, Elias har varit lite orolig, men det är antagligen för att det är nytt ställe och ny säng.
Sofia ska snart iväg på lunch med en vän, jag och Daniel tar nog en promenad medans vi väntar. Sedan åker vi ner till stan och tittar. Jag har ingenting direkt på shoppinglistan denna gången, utan handlar bara om jag hittar nått.

Hinner vi ska vi titta på en bärbar dator till mig.

Blev så glad igår när vi kom hit,vi skjutsade Sofia till jobbet och vad får vi se då? jo en grönt gräsparti med massor av blå skilla. Hur kan man bli så glad av att se vår? Ibland undrar jag varför vi inte bor mer söderut? kanske nått att fundera på.

Ha en bra Fredag!
Kramar
Josefin



Elias i bilen



Min underbara älskling kör

Blå skilla härligt vårtecken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: