Josefins Värld

det här med magsjuka

Kategori:

I Lördags när Daniel va och fiskade, drabbades han av magsjuka mitt på isen,jag som lider av total kräkfobi fick mer eller mindre panik som tur va så va jag hos mamma och pappa, och där har jag nu varit i 2 dagar,med mer eller mindre panik hela tiden. Hur kan man vara så rädd för att spy???? Detta råder jag ingen bot på, men jag skulle då göra vad som helst för att bli av med detta. Ingen som riktigt förstår hur sjuk jag blir - får oftast höra ja ingen gillar ju att spy och i min tur tänker jag då gillar att spy?? Hela min värld rasar samman så fort jag hör talas okm magsjuka. Många frågar oxå men hur gick det när du väntade barn? Faktiskt så spydde jag INTE en enda gång och det tackar jag gud för. Hur som helst klarade jag mig denna gången oxå bra eller dåligt?? ingen aning kanske skulle jag behöva få magsjuka för att inse att det inte är så farligt. Nog tjatat om detta tråkiga ämne.

Hr haft det jätte bra hos mamma och pappa de har tagit hand om mig som jag vore en prinsessa.
På Frredag bär det av till stockholm jag längtar:) Ska bli skönt att bara fara med Daniel och prinsen och ta igen mig efter allt elände.

Igår fyllde våran prins 5 Månader det firade vi genom att låta hjärtat smaka lite potatis, och tro det eller ej men han såg ut att älska det:)
Jag älskar dig så Elias,livet är inte värt att levas utan dig. 

Har bokat tid för synundersökning idag klockan 14, mamma hade tänkt komma med och passa Elias medans, men det verkar som att det är mammas tur nu att ha ont i magen, kommer hon inte med avbokar jag kanske tiden får se vad Elias är på för humör.

JUST NU dags för sminkning och påklädning

Ha en bra dag

Kommentarer

  • Tha Gadfather säger:

    Hehe, vekling! Tänk på mig som var med och fick se hela alltet! ;) Det du....

    2008-04-01 | 11:26:49
  • Josefin säger:

    Jag känner för dig Robin tur att du inte blev sjuk iallafall...

    2008-04-01 | 12:25:01
    Bloggadress: http://www.familjeneurenius.blogg.se

Kommentera inlägget här: